Dag 10

Hej!
 
Idag har jag haft en riktig slappardag. Inte gjort så mycket. Dagen började att jag fick gå upp den tiden som jag vaknade, så ingen klocka. Jag vaknade runt halv tio tiden och åt frukost. Den ändå uppgiften jag hade idag var att jag skulle samla ihop all aska som blivit från när vi eldade. Askan skulle jag hälla i ett hål och sedan täcka över med stenar. När det var klart satte jag på en film. Jag han inte se hela filmen då den andra tjejen skulle åka till affären och köpa glass, så jag följde med. Jag blir fortfarande lika förvirrad av att dem kör på vänster sida, det känns som vi ska krocka vilken sekund som helst. Men man vänjer sig nog. Tillbaka på gården så fick jag rida om jag ville, det tackar jag verkligen inte nej till. Jag fick rida Harvey idag. Så jag och två till red först på banan och sedan skrittade vi av utanför banan, som en liten uteritt. När det var klart satte vi oss alla ner och fikade. Vi hade väldigt roligt och även fast jag inte kan säga så mycket kändes det ändå att jag var med i samtalet. Efter det gick jag tillbaka till mitt rum och slösade bort lite tid.  
Vi ses! //Ida



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aplirland.blogg.se

Min resa under tre veckors praktik på Irland.

RSS 2.0