Dag 12

Hej!
 
Idag har det varit en helt vanlig dag. Jag började med att ta ut Quinn och Ushas och sedan mockade. Efter mockningen sped vi ut småsten som hade kommit dagen innan. Man tänker inte på att det gör sån skillnad med så smådetaljer, men gården ser så mycket bättre ut nu med dessa småstenar. Det var tungt men det blev klart tillslut. Efter det vart det lunch. Efter det longerade jag Pringel och Danny. Båda två skötte sig jättebra. Efter det red jag Brandy. Han skötte sig också jättebra. Sedan var dagen slut, tiden bara försvinner. Man har inte så mycket at skriva om eftersom dagarna är sig lika och man har inte riktigt så många nya intryck. 
Vi ses! //Ida 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aplirland.blogg.se

Min resa under tre veckors praktik på Irland.

RSS 2.0