Dag 13

Tjena!


Idag började jag vid halv tio ungefär. Då började jag med att klippa gräset och det gjorde jag i ca 2 timmar. Efter det var det lunch. Efter lunchen kan det några barn som skulle rida lektion och jag och en annan tjej fick rida ut en liten sväng. Jag red Quinn. När vi kom tillbaka från uteritten åkte jag och Debbie in till något köpcentrum. Jag gick runt lite i affärena men hittade inget speciellt så. När vi kom hem åt vi omelett och tittade på tv. 
Idag fick även Debbie beskedet om att Ushas ska få ett litet föl, så nästa år förhoppningsvis kommer det vara en liten fölunge här på gården. Så glad för hennes skull! 
Vi ses! //Ida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aplirland.blogg.se

Min resa under tre veckors praktik på Irland.

RSS 2.0