Dag 16

Hejsan!
 
Idag har det varit en väldigt lugn dag. Dagen började vid halv nio och då fodrade jag Quinn och ushas, samt körde ut mer hö till hästarna som står ute. Efter det tog jag ut Quinn och Ushas och mockade deras boxar. Jag blev klar vid tio och tanken var att jag skulle fixa med gräset idag, men självklart startade inte trimmern idag heller. Så jag satte mig ner och gjorde ingenting i någon timme och efter det tog jag gräsklipparen och tog dem ytor jag kunde komma åt med den. Efter det åt jag soppa och tog det lungt i några timmar. runt tre igen började jag att slipa hinderstöden med sandpapper då jag ska måla dem, men precis när jag skulle börja måla kom regnet så jag får göra det imorgon istället. Jag har bara måla hinderstöden kvar som arbete sedan är jag klar med extrajobbet så jag har inte så mycket att göra under dagarna. 
På kvällen sen runt sextiden tog jag in Ushas och Quinn igen och gav dem lite mat, sedan var "arbetsdagen" slut. Imorgon blir det förhoppningsvis lite ridning och hantering då hästarna behöver gå lite så dem är igång till sommaren. 
Vi ses! //Ida



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aplirland.blogg.se

Min resa under tre veckors praktik på Irland.

RSS 2.0