Dag 17

Hej!
 
Idag har det inte hänt så mycket. Jag sov tills jag vaknade och jag vaknade runt niotiden. När jag ätit frukost gick jag ut och målade hinderstöden jag slipade klart igår. Dem skulle målas med vit målarfärg, men färgen jag målade med var mer turkosgrön... hoppas det duger ändå. Debbie är inte hemma nu under hela veckan så det är bara jag och den andra tjejen på gården. Men jag  tycker det går bra ändå. Det finns inte så mycket att göra så det blir att man tar in en häst och borstar lite på den, rider lite. Jag behöver inte heller hjälpa till med stallet utan dem andra tjejen har det som sitt jobb, men jag hjälper henne ändå. Jag har inget annat att göra annars. Så just nu går jag runt kravlös och gör lite vad jag känner för. Vet inte om det är bra eller dåligt. Jag tycker om att hjälpa till och har svårt att bara stå och titta på när andra arbetar. Aja under eftermiddagen red jag en liten stund på Brandy och han skötte sig bra. Sedan har det inte hänt så mycket mer. Slösurfat på mobilen och pratat lite med familjen hemma. Får se vad som väntar imorgon!
Vi ses! //Ida



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aplirland.blogg.se

Min resa under tre veckors praktik på Irland.

RSS 2.0