Dag 5

Hej!
 
Idag har jag varit helt själv hela dagen och fixat på gården. Dagen började vid nio och då fodrade jag Quinn och Ushas. sedan åkte jag med fyrhjulingen och fodrade hästarna som är ute i hagen. När det var klart tog jag ut Quinn och Ushas och sedan började jag mocka ut. En tjej som ska jobba här kommer komma hit med sina egna hästar imorgon, så jag var tvungen att mock ut alla boxar som det fanns halm i och städa iordning lite. Det tog ett litet tag men jag blev klar lagom till lunch. Efter lunch började jag med att måla staketen, men jag hann inte så långt för det började regna väldigt mycket. Regnet höll i cirka en halvtimme, efter det gick jag ut och fortsatte att måla och jag kom väldig långt, kunde ha kommit längre om inte målarfärgen hade tagit slut. Men färgen tog slut samtidigt som Debbie kom hem, så det blev ganska skapligt att avsluta just då. Så mycket mer har inte hänt idag. 
Vi ses //Ida



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aplirland.blogg.se

Min resa under tre veckors praktik på Irland.

RSS 2.0