Dag 8

Hej!
 
Idag har det inte hänt så mycket. Dagen började som vanligt med att fodra Quinn och Ushas och ta ut dem till hagen. Sedan mockade jag deras boxar och tog in Danny, Pringel och Brandy. Danny och Pringel longerade jag och sedan red jag Brandy. Sedan lunchtime.
Efter lunch fick jag ledigt och fick ta det lite lugnare, det behövdes. Jag kände mig helt slut i kroppen och jag somnade till i några timmar. när jag vaknade gick jag ner och då skulle en hönsbur till hönsen byggas. En tjej som flyttar in hit och ska jobba hade med sig dem. Så vi fixade med buren i några få timmar, och om jag får säga det själv så tycker jag ändå att det blev riktigt bra. efter det åt vi lite mat och efter maten kollade vi lite på tv. 
Somsagt det hände inte så mycket idag, men imorgon blir det full fart här på gården då det ska vara en påskjakt för några barn. Vi får se hur det går! Jag själv får bara panik över tanken att behöva svara dem om försöker prata med mig. Min Engelska är urkass xD.
Vi ses! //Ida



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aplirland.blogg.se

Min resa under tre veckors praktik på Irland.

RSS 2.0